بیشتر نمی میرم.....
انگار من
امسال بهار
بیقرارتر از ابرها هستم
که اردیبهشت را
باید بلند بلند اشک بریزم
آنوقت هی بگویند :
خشکسالی ست
گشسبانو
ما را در سایت باید بلند بلند اشک بریزم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: چهارشنبه 7 تير 1396 ساعت: 16:57