خلاااااااص

خرید بک لینک
کاش می شد برگشت

به آن روز که تن پوش سبزم ....

شال سرمه ایی ام ...

کمی رژ صورتی به لبهایم

آخرین بر انداز در آینه

و همان لحظه مردی از در بسته عبور می کرد

ساعتی بزرگ بر دوشش

و دفتری در دستش

- وقت تمام است .......

و خلاااااااص

گشسبانو


برچسبها: خلاااااااص, گشسبانو باید بلند بلند اشک بریزم...

ما را در سایت باید بلند بلند اشک بریزم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: چهارشنبه 7 تير 1396 ساعت: 16:57

صفحه بندی